16 Ocak 2015 Cuma

Şah-Mat

Etrafı düzenleyipte çektiğim ilk fotoğraf bu oldu. Eda hocamızın alan derinliği olan fotoğraf ödevi vermesi üzerine bu fotoğrafı çektim. İlk başta ne çeksem ne çeksen safhası oldu tabi. Ve sonrasında Faruk abinin heykelleri geliverdi aklıma. Sonradan onların heykel olmadığını öğrensemem yaşadığım ilk büyük şoktu. Meğer heykel dediğim mermersel taşsal varlıklar santraç taşlarından başka birşey değilmiş. Hemen bir santranç sahası da buldum. Konsept tamamdı. Işık bile bulmuş ayarlamayı sonraya bırakmıştım. Ama o anda ikinci şoku yaşadım. Bulduğum tripod çok yüksek ya da kullandığım masa çok alçaktı. Bunun üzerine taşları azalttım ve şeklini bu hale getirdim sonrasındaysa bu açı oluştu. Galiba bu ikinci şok çok iyi oldu.

Bunun üzerine değişik açılardan 1 saat uğraştım. En son Eda hocaya vermeye karar verdiğim 2 fotoğraf var. Birialan derinlikli ve biri alan derinliksiz. Bunları çekerken makineyi hiç oynatmamaya dikkat ettim. Ve bu not olarakta geri geldi. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder