16 Ocak 2015 Cuma

Bir Gece Ansızın Gidebilirim

Alfa-Romeo bir motor arkada da Çarşamba manzarası ilk siluet fotoğrafım bunlardan oluşuyor. Her fotoğrafıma olduğu gibi buna da bir hikaye yazmaya çalışacağım. Bu fotoğrafın hikayesiyse Facebook'ta arkadaşların fotoğraf  attıklarını görüp, bende atmalıyım dememle başlıyor. Dediğim gibi bir kıskançlıktan doğan hevesle ne çekebilirim diye düşündüm ve Devrek'ten Serkan abiye diye getirip hiç veremediğim motorum aklıma geldi.Sonraysa korksamda köşenin en uygun yer olduğuna karar verdim. Makinenin şarji çok az o yüzden hızlı olmam gerekiyordu. Tripodu kurdum birde yapay ışıklandırma sevdasına tutuldum. Faruk abinin arabasından el feneri aldım ve bazı fotoğraflarda kullandım. Ama pekte güzel çıktığını söyleyemem. Işıklandırma olmayan fotoğraflarda (ki zaten ışıklandırma kendini zor aydınlatıyordu) makinedeki diyafram ve enstantane yardımıma koştu. Makinenin şarjı olmadığından ve makinenin açık olmadan içindekileri alamadığımdan (kart okuyucum yoktu kabloyla direkt bağlıyordum) yeterince güzele ulaşana kadar çekim yaptım.Her fotoğrafta ufak tefek kusurlar vardı.Bu fotoğrafın kusuruysa kenarda bina olmasıydı.Yine de düzeltildiğinde en düzgünü buydu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder