16 Ocak 2015 Cuma

Demiryolları

Demiryolu fotoğrafları klasiktir. Bende de bir tane bulunmasa olmazdı. Beste hocanın haber ödevini yapacağım bir gün yolun istasyona düştü benimde. Amasra fotoğrafları yarışması broşürünü görmüştüm. Bu ödev dolayısıyla yanımda da Tayfur'un fotoğraf makinesi vardı. Herhalde onun etkisiyle Amasra biletlerini, olup olmadığını, ne kadar olduğunu, ilk tren ve en son treni sormuş o an belkide bu geziye gideceğimi düşünmüştüm. Ama olmadı. Neyse o tren raylarına girdik bir kere Tayfur'un makinesinin güzel bir yanı ekranın çıkıp dönebilmesi bu özellikleri kullanarak bir çok açıya ve en sonunda bu açıya kadar eğildim ve bu fotoğrafı çektim. Gönül isterdi ki bu fotoğrafta bir obje de olsun. Bir obje olsa çok daha güzel olabilirdi ama bu haliyle de güzel olduğunu düşünüyorum. Bunun dışında fotoğrafın sadece ışığıyla oynayarak daha koyu hale getirdim. Bunu da buradan itiraf ediyim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder