16 Ocak 2015 Cuma

Pembe Gül

Pembe gülü sokak röportajı yapmaya heveslendiğimiz bir zamanda çektim. Çarşamba TV'de çalıştığım zamanlardandı. Yanıma bir stajyer gelmiş bu da beni televizyondaki yalnızlıktan kurtarmıştı. Tekken isteyipte yapamadığım şeyler 2 kişinin kudretiyle diz çökecekti. En azından ben öyle düşünmüştüm. Aklımdaki bir sürü fikirden en kolayı sokak röportajıydı ki düşmüştüştük yollara. 2 kere böyle çekim yaptık. 3'üncüsünde Faruk abinin bir fikri vardı. Bunu Web Tv için sürekli yapacak daha güzel görünmesi içinse, bir İntro hazırlayacaktık. Tabi bu İntro'da Çarşamba'dan karelerin olması kaçınılmazdı. Ama Faruk abinin isteği Çarşamba'dan mümkün olduğunca çok kareninin olmasıydı. 1 saniyenin 24 kare olduğu düşünülürse çok güzel de bir çalışma olabilirdi. Peki sonuç neydi. Çekimler yapılmıştı evet ama biraz yavaş yapılmıştı bu sebepten  Faruk abi de bu İntro'yu hazırlarken yavaş davranmış ve bu yavaşlıklar arasındaysa staj yapan çocuk kaçmış, gelmemeye başlamıştı. Bu kadar İntro bilgisinden sonra resme gelecek olursak. İşte bu fotoğraf Çarşamba'yı anlatıyo belkide. Bu fotoğrafta Çarşamba'nın bir İntrosu. Çünkü bunun için çekildi. Eminim bir yaz günü Çarşamba'da bunun gibi çiçekleri gördüğünüzde sizde benim gibi düşüneceksiniz. Ya da kendi ilçenizde ekilen çiçeklerden Çarşamba'da gördüğünüz on an, çıktığınız o yolculuk bir nebze beni de hatırlayacaksınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder