16 Ocak 2015 Cuma

Aşırı Hız Etkisi

Çarşamba Motorsiklet Kulübü'yle yaptığımız Ordu gezisiydi diye hatırlıyorum. Serkan abinin artçısı olarak katılırdım ben bu gezilere ve arkadaki imkanlarımdan biri de bol bol fotoğraf çekebilmekti. Biz bunun için daha iyi bir yöntem bile bulmuştuk. Bizim motorun arkasında sepeti vardı ve ters oturmaya imkan veriyordu. Ben dayanabildiğim kadar ters oturuyor bol bol fotoğraf çekiyordum. Gezi sonrasıysa herkese fotoğrafları dağıtırdım. Grubun fotoğrafçısı bile sayılabilirdim. Bu fotoğrafı Ordu'ya giderken girdiğimiz tünelde çektim. Fazla uzun pozlama denemem yoktu ama böyle bir fotoğraf ortaya çıktı. Ortaya zikzaklı çizgilerin ne olduğunu sorarsanız kafamda bu tartışma hala sürüyor diyebilirim. Ama seçenekler şöyle: Ya arkadaki motorlar. ya da tüneldeki sağ ve soldaki ışıklar diyebilirim. Bu geziden ek olarak motorumuzun 100 km'ye kadar bastığını bu hızla en sondan geldiğimizi ve bize eşlik eden diğer yavaş motorla yaptığımız yarışları bir daha unutmayacağımı zannediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder